איך לבחור מכונת כביסה לפי הצרכים שלכם

מכונת כביסה היא אחת ממוצרי החשמל החשובים ביותר בבית, במיוחד אם אתם אנשים שאוהבים לעשות כביסה וריח הבגדים שלכם חשוב לכם.

עקב החשיבות של מכונת כביסה חשוב שתדעו איך לבחור את מכונת הכביסה שהכי תתאים לצרכים שלכם.

במאמר הזה נדבר על דברים שכדי לבדוק במכונת כביסה, מה הקיבולת של מכונת הכביסה שלכם, על המונח סל"ד (סיבוב לדקה) וכמובן לבדוק אם יש אחריות על מכונת הכביסה.

על כל הדברים האלו נדבר עד שנכוון אתכם לקנות מכונת כביסה שתתאים בדיוק לצרכים שלכם.

 

כמה מכונת הכביסה יכולה להכיל?

אם אתם למשל משפחה גדולה אז הסעיף הזה חשוב עבורכם במיוחד. כאשר מדובר גם בילדים מכונת כביסה שיכולה להכיל כמות גדולה של בגדים (אזור ה10 ק"ג ומטה). במידה ואתם זוג או קונים מכונת כביסה רק עבורכם אז אפשר לקנות מכונת כביסה המכילה באזור ה6 ק"ג.

אין סיבה להשקיע יותר כסף במכונה שיכולה להכיל יותר בגדים, בהחלט אפשר להסתפק במכונת כביסה בעלת קיבולת קטנה יותר שתהיה גם יותר זולה ופשוטה לתפעול.

 

על סל"ד שמעתם?

אחד הפרמטרים החשובים ביותר במכונת כביסה הוא סל"ד, סל"ד גבוה מביא לביצועים גבוהים יותר של מכונת כביסה, יש להתייעץ בנוגע לסל"ד עם הגורם ממנו אתם מתכוונים לרכוש מכונת כביסה.

סל"ד תקין יקנה לכם כביסה יבשה ונקייה בזמן סביר. במידה ואתם רוכשים מכונת כביסה עם סל"ד נמוך, לאורך זמן הביצועים של המכונה ירדו והכביסה שלכם לא תמיד סחוטה מספיק ותצטרכו לעשות סחיטה נוספת מה שמאריך את ההתעסקות במכונת כביסה.

 

האם יש אחריות על מכונת הכביסה?

כמובן, שלא משנה איזה מכונת כביסה אתם רוכשים, כמו כל מכשיר חשמלי בעצם שאתם רוכשים, חשוב לבדוק אם יש אחריות. במידה ואתם רוכשים מכונת כביסה ולאחר פרק זמן קצר של כמה שנים בודדות או אפילו חודשים, אחריות על המכונה תעזור לכם מאוד.

בעצם זה הכרחי שכאשר אתם קונים מכונת כביסה תקבלו גם אחריות לתקופת זמן כזאת או אחרת גם אם היא קצרה יחסית.

 

טיפים אחרונים וסיום

אז בשביל לקנות מכונת כביסה המתאימה לצרכים שלכם צריך להבין קודם באמת מה אלו הצרכים הללו. כמה נפשות יש בבית, כמה כביסות אתם נוהגים לעשות. צרכים אלו ישפיעו על הסל"ד והקיבולת של מכונת הכביסה שתרכשו בסופו של דבר.

ישנם שלל סוגים של מכונות כביסה של חברות שונות בעלי יכולות ביצוע שונים היכולים להתאים לצרכים שלכם. כשאתם קונים מכונת כביסה תסבירו למוכר מה בדיוק הצרכים שלכם והוא יידע להפנות אליכם מכונות כביסות העשויות להתאים לכם.

טיפים אחרונים – אם המכונת כביסה נוזלת או שהביצועים שלה לאורך זמן נחלשים יש לרוקן את פתח הניקוז של מכונת הכביסה. וכמובן לפני שמכניסים בגדים למכונת כביסה בעלי כיסים, יש לרוקן אותם לחלוטין!

 

בגדים במייבש

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מדיח מעוצב
מכשירי חשמל

3 סוגי גדלים של מדיחי כלים שכדאי להכיר

מדיח כלים משדרג את הבית. מונע מריבות על שטיפת כלים בין בני הבית, מוציא את הכלים נקיים ומבריקים ומפנה לכם זמן לעיסוקים אחרים. אם אפשר לתת למכונה לעשות במקומך את