איך כותבים קורות חיים להייטק?

כבר זה כמה זמן ששוק ההייטק הישראלי צמא לעובדים מכל התחומים. מדי שבוע קמות חברות סטארט אפ חדשות ברחבי הארץ, כך שכמעט תמיד האדם המתאים ימצא לעצמו בית חם באחת מהן. עם זאת, אנשים רבים לא מודעים לצורה הנכונה בה כותבים קורות חיים להייטק, ובעקבות כך מתקשים למצוא את העבודה שתתאים להם.

המדריך הבא יעזור לכם להבין יותר טוב מה איך כותבים קורות חיים להייטק, ואיך גם אתם תוכלו לגרום לעצמכם להראות הרבה יותר טוב בעיני מעסיקים פוטנציאליים. בתור הסטארט אפ ניישן, ישראל היא בין המדינות המובילות בעולם בכל הנוגע לתחום דרושים הייטק.

בין אם אתם בוגרי תואר להנדסת תוכנה או למדעי המחשב, או בכלל באים מתחום אחר לחלוטין, סביר להניח שענף ההייטק הישראלי יוכל להוות בית עבורכם. בכדי לעזור לכם מעט יותר טוב להבין איך כותבים קורות חיים בצורה הטובה ביותר עבור משרות בענף הייטק, סיכמנו בעזרת צוות המומחים של אקספוינט כמה נקודות שחשוב לשים אליהן לב.

 

קודם כל – אל תתביישו לבקש עזרה

עם כמה שענף ההייטק צמא לכוח אדם ועובדים, קיימת תחרות קשה בכל הנוגע למשרות הטובות ביותר בחברות המובילות. בכדי לתת לעצמכם יתרון, אל תתביישו להיעזר בכל סוג של עזרה העומדת לרשותכם. אקספוינט, הינה הפלטפורמה המובילה לדרושים וכתיבת קורות חיים להייטק, דרכה גם אתם תוכלו לגרום לקורות החיים שלכם לבלוט מעל שאר המתחרים.

 

מה חייב להיות בקורות החיים שלכם?

ישנם כמה נתונים שכל קובץ קורות חיים מוכרח להכיל. אף אחד אפילו לא יסתכל על קורות החיים שלכם אם לא תציינו פרטים אישיים בסיסיים, השכלה, שירות צבאי או לאומי וניסיון תעסוקתי קודם. כמו כן, יש פורמט מסוים בו קורות חיים בדרך כלל נכתבות, כך שהפרטים נכתבים בסדר כרונולוגי ובגופן נעים לקריאה.

 

באיזו שפה כדאי לכתוב את קורות החיים?

שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם היא האם לכתוב את קורות החיים בעברית או באנגלית. ובכן, התשובה לכך היא גם וגם. השפה הרשמית של ענף ההייטק היא אנגלית, ומקומות עבודה רבים אף דורשים שקורות החיים יהיו בשפה האנגלית. לכן, מומלץ שיהיו לכם שתי גרסאות של קורות החיים – אחת בכל שפה.

 

שמרו על מראה נקי ומסודר

כשזה מגיע לקורות חיים – לנראות יש משקל רב. השתדלו לשמור על אורך של עמוד אחד לכל היותר, והשתמשו בפונט ניטרלי. זכרו שחברות ההייטק מקבלות עשרות פניות מדי יום, כך שהזמן בו המעסיקים יבלו בקריאת הקובץ ששלחתם אינו רב במיוחד. לכן, סדר וארגון נכון יעזרו לכם להבליט את הדברים החשובים באמת.

 

דברו רק על הדברים הרלוונטיים

בהמשך למה שציינו למעלה, אינכם רוצים להכניס מידע שאינו רלוונטי למקום העבודה אליו אתם מתמיינים לקורות החיים שלכם. אם אתם מחפשים עבודה בתור Data Analyst, לאף אחד לא אכפת שיש לכם חגורה שחורה בג'ודו – עם כמה שזה מרשים, כן?

קורות חיים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הַקשָׁבָה
כללי

איך להגיע לקשיבות באמצעות מיינדפולנס

אם הינכם מבקשים להביא עוד קשיבות לחייכם מיינדפולנס היא תשובה נהדרת הן שקשיבות ותשומת הלב הן האבני בסיס החזקות והמטרות של השיטה. ישנן טכניקות שונות להבאת קשיבות לחיים דרך המיינדפולנס

תרופות
כללי

האם צריך לקחת תרופות לאחר השתלת שיער

עולם השתלות השיער התרחב בשנים האחרונות פי אלפי מונים מימים עברו. אם בשנים קודמות השתלת שיער הייתה נחשבת לאופרציה מורכבת יחסית, השמורה לאנשים בעלי אמצעים, היום הטיפול נגיש ומדובר הרבה

תרמיל
כללי

הכירו את מותג התיקים החדש – ספרייגראונד

תשכחו מכל מה שידעתם על תיקי גב ותכירו את ספרייגראונד, מותג תיקים צעיר ואיכותי שמציע לכם מגוון רחב של עיצובים שיאפשרו לכם להסתובב עם התיק הכי מיוחד בבית הספר. תקראו