איך בוחרים מארזי יין לשבועות?

מארזי יין הם כנראה המתנה הנפוצה ביותר לחגים, במיוחד לחג לבן ונקי, כמו שבועות, שבו אין מקום להתבלבל יותר מדי, אלא להתמקד במתנה פשוטה, שתמיד קולעת למטרה.

אז איך בוחרים את המארז המושלם לשבועות?

 

כל הטיפים שאתם צריכים כדי לבחור מארז מושלם לחג שבועות

מארז יין הוא אכן מתנה מנצחת, אבל המגוון עצום והבחירה קשה. אז איך בכל זאת מתמקדים ובוחרים את מה שהכי מתאים לאירוע? קבלו כמה טיפים מהמקצוענים:

 

לקלוע לטעם של מקבל המתנה

בין אם אתם מתארחים או מארחים, מחפשים מתנה לעובדים, ללקוחות, או לחברים, חשוב לנסות לקלוע לטעם של מקבל המארז. לשם כך תצטרכו לבדוק איזו העדפה יש לו לגבי יין (אם יש העדפה כזו) – יינות לבנים, או אדומים? מתוקים, או יבשים? מיושנים או בוז'ולה? אם אתם לא בטוחים, מומלץ לבחור מארז שיש בו כמה סוגים של יינות, ליתר ביטחון.

 

להתייעץ עם המומחים

אם אתם לא ממש מבינים ביין – לא קרה כלום. גשו לחנות יינות קרובה ואיכותית, ושאלו את המוכרים.

אנשי המקצוע בתחום היין יכולים לעזור לכם לאתר את סוג היין המתאים, לפי ההיכרות שלכם עם מקבל המתנה, או בהתאם לאירוע ולעזור לכם לבחור את היינות המתאימים ביותר.

 

לא רק יין

מארזי יין כבר מזמן לא מכילים רק יין נטו. הם יכולים לכלול גם פותחן יינות ושתי כוסות, או כמה ממרחים טעימים, או ריבה טובה – הכל בהתאם לאירוע ולמקבל המתנה.

אם כבר חג שבועות, אז אפשר להוסיף גבינה קשה איכותית, או ממרחים מצוינים שהולכים טוב עם גבינות ואפילו לחם מחמצת איכותי, שהולך מצויין עם כל שאר המעדנים והמטעמים של שבועות.

 

בחרו לפי סוג הארוחה

באופן כללי – אפשר להתאים את היין לארוחה, אבל באופן ספציפי לגבי שבועות, אתם יכולים לבחור מגוון יינות הנחשבים מתאימים במיוחד לחג הגבינות והחלב.

למעשה, גם בתחום הגבינות אפשר להתאים מגוון גדול של יינות ולכן, יש להתאים את היין לחלק העיקרי בארוחה. אם למשל אתם מכינים ארוחה של גבינות ופירות, תוכלו לבחור יין שהולך טוב עם פירות, כמו שרדונה למשל. לגבינות קשות בטעם חזק, כדאי להתאים דווקא יין אדום יבש ואילו גבינות רכות הולכות טוב יותר עם יינות חצי יבשים ויינות רוזה בטעמים עדינים.

 

לסיכום

כדי לבחור מארז יינות מוצלח, כדאי להפעיל קצת חשיבה יצירתית ולהכיר את היינות השונים, כמו גם את אופן ההתאמה שלהם לארוחות מסוגים שונים.

התייעצות עם בעלי מקצוע היא תמיד מומלצת ואתם גם יכולים להיעזר באתרי אינטרנט העוסקים בדיוק בנושא הזה – בהתאמה של מארז יינות מושלם לכל צורך.

אז אם אתם רוצים ללכת על בטוח, לחצו כאן למארזי יין שישדרגו לכם את ארוחת הערב..

איך בוחרים מארזי יין

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נעל בצבע שחור
שונות

נעליים טבעוניות לנשים – אפשר וכדאי

הטבעונות הפכה להיות בשנים האחרונות שם דבר בעולם כוללו, ולא מעט מקומות מתחשבים בנושא הזה בצורה קפדנית במיוחד. כיום באפשרותכם למצוא בקלות גם נעליים טבעוניות, נעליים שאינן עשויות מעור כך

כל השלבים להרכבת גריל גז
שונות

כל השלבים להרכבת גריל גז

מה לא נאמר על המוצר שמשגע את העולם ושינה את תחום הנפנוף והברביקיו מן הקצה אל הקצה? גריל גז הוא מהמוצרים המבוקשים והנהדרים ביותר בשוק היום, והסיבה לכך היא ברורה

קופת חיסכון
שונות

איך בוחרים מסלול הלוואות למוגבלים?

בחירה של מסלול הלוואה נחשבת לא פעם לעניין מורכב, וכשמדובר בבחירה של מסלול למוגבלים, העניין נחשב למורכב עוד יותר. המדריך הנוכחי נכתב בעקבות דיווחים מצד מוגבלים כלכלית שבוחרים שלא לבדוק