איך בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל?

לפני כל יציאה מהארץ, נוסע אחראי רוכש לעצמו ביטוח נסיעות לחו"ל. יש לא מעט חברות ביטוח המציעות ביטוח כזה ומי שלא מבין בנתונים שחשוב לבדוק, מוצא את עצמו מבולבל מההיצע הרב. ריכזנו כאן עבורכם את הנתונים החשובים לבדיקה לפני כל רכישת ביטוח כזו. נקווה שתפיקו מהמידע המובא כאן תועלת.

 

מה זה ביטוח נסיעות לחו"ל?

לפני הכל חשוב להבין את משמעות הביטוח ולכן נתעכב על נתון זה. ביטוח זה מעניק הגנה למבוטח מפני מקרים ביטוחיים בהם הוא עלול להיות מעורב בחו"ל עליהם הוא יצטרך לשלם סכומים לא מבוטלים. ביטוח נסיעות יכלול ביטוח לכיסוי ההוצאות הרפואיות האפשריות, כיסוי ביטוחי לכבודת המטען של המבוטח וכיסוי צד ג' המעניק למבוטח רוגע מפני נזק שהמטען שלו עלול לגרום למישהו אחר.

בתקופות קורונה חשוב להוסיף גם ביטוח ביטול נסיעה וביטוח מגן קורונה ופרט לביטוחים הבסיסיים הללו, ניתן להוסיף עוד מגוון כיסויים ביטוחיים בהתאם לצרכי המבוטח. אם הנסיעה היא לצורך ספורט אתגרי, חשוב שיהיה כיסוי לפציעה שנגרמה מפורט אתגרי, וזו רק דוגמא.

ביטוח

על מה חשוב לשים דגש בבחירת הביטוח?

אמינות החברה המבטחת

הדבר הראשון שחשוב לשים עליו דגש בבחירת ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אמינות החברה  המבטחת. כי בסופו של דבר חברת הביטוח עצמה היא זו שאמורה לשלם את תביעות הביטוח. יש חברות ביטוח שידועות בשירות הגרוע שלהן ואין לכם שום עניין "להיתקע" עם אחת כזו.. בררו על אמינות החברה המבטחת, בררו על מדד השירות של החברה ועל האפשרות לתבוע את חברת הביטוח.

שימו לב, יש לא מעט ניסיונות הונאה ברשת בהם מוצעים ביטוחים לכל המעוניין אך לאמיתו של דבר אנשים מגלים לאחר מכן שהם לא בעלי ביטוח למרות ששילמו על כך לא מעט. פנו  אל חברת ביטוח אמינה ומוכרת. אל תזלזלו בכך.

 

תנאי הפוליסה

בדקו מה כוללת פוליסת הביטוח המוצעת ומה היא דורשת מכם. מה גובה תשלום ההשתתפות העצמית ומה גובה הכיסוי הביטוחי. הנתונים לבדיקה בתחום זה הם רבים וכדאי להיעזר בסוכן ביטוח מקצועי לצורך כך.

מְדִינִיוּת

תקופת ביטוח מעודכנת

חשוב לוודא כי הביטוח תקף על כל תקופת השהות בחו"ל. הביטוח צריך להיות פעיל מרגע ההמראה ועד לרגע הנחיתה חזרה בארץ. לא יהיה ניתן לממש ביטוח שתוקפו נגמר עוד באמצע שהות המבוטח בחו"ל. כאשר אתם רוכשים את הביטוח וודאו כי יש אפשרות להאריך את תקופת הביטוח בהתאם לשהותכם בחו"ל.

 

לסיכום

לפני שרוכשים ביטוח נסיעות יש נקודות שחשוב לבדוק. הנקודה המרכזית הנבדקת היא הרכב הפוליסה והכיסויים הביטוחיים הניתנים במסגרתה, אך מלבד נקודה זו, ישנה חשיבות רבה לבדיקת כל הנתונים האחרים: תנאי הפוליסה, אמינות החברה המבטחת והתאמת הביטוח לצורך הקיים. ההיצע בשוק הביטוח הוא גדול וחשוב להכיר את הנתונים החשובים באמת.

לִנְסוֹעַ

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תביעת ביטוח סיעודי
ביטוחים

מהי תביעת ביטוח סיעודי?

ביטוחים הם חלק כמעט בלתי נפרד מהתנהלותנו  בחיינו הבוגרים. כשאנחנו מגיעים למצב של עצמאות כלכלית ותלויים בעצמנו ולא בהורינו, אנחנו מבינים שיש הרבה מה להרוויח, אך גם הרבה מה להפסיד.

דוח הר הביטוח
ביטוחים

מה יש לעשות לאחר קבלת דו"ח הר הביטוח?

כדי לערוך סדר בתיק הביטוחי, מנפיקים את דו"ח הר הביטוח. אך מה עושים איתו? איך הוא יכול להועיל ומהם הנתונים שניתן לקבל ממנו? על כך בדיוק ריכזנו לכם כאן מידע.

הכל על הביטוח לעסקים
ביטוחים

הכל על הביטוח לעסקים

ביטוח לעסקים הינו כיסוי כלכלי המספק הגנה מפני נזקים העשויים להתרחש בעסק. כמובן שביטוח לעסקים הוא ביטוח המותאם אישית לכל סוג עסק וכולל סוגי פוליסות שונות: ביטוח מבנה, ביטוח ציוד,