איזו חומצה היאלורונית הכי טובה לעור

"שתישאר צעיר לנצח…" זקנה היא חלק טבעי מהחיים, כך גם הזדקנות העור.

החומצה ההיאלורונית היא חומר המיוצר בגוף באופן טבעי גם ללא הזרקות, אך כמותה פוחתת עם השנים.

כיום ישנה אופציה להזרקת חומר זה בצורה מלאכותית על מנת לשמור על עורך צעיר ורענן יותר.

פרטים נוספים במאמר לפניכם.

 

מה זה בכלל חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית היא מולקולה הנמצאת בעור באופן טבעי ומיוצרת בקרום התאים, מרקמה דומה לג'ל. מטרתה לשמור על לחות העור, על ידי שמירת מים בקרבתה – כל גרם חומצה היאלורונית יכול לשמור עד 6 ליטרים של מים. בנוסף, לחומצה יש יכולת לשמור על גמישות העור בעזרת ייצור קולגן. בעבר, ייצרו חומצה היאלאורונית מכרבולת של תרנגולות אך מסיבות אלרגניות, החלו ייצור חומר זה בפרמנטציה בקטריאלית.

 

כיצד ניתן להזריק? האם אפשר לבד?

ניתן לעשות זאת, אך הזרקת חומצה היאלורונית בצורה עצמאית אינה מומלצת. על מנת לחסוך כסף, נשים רבות קונות את החומר ומזריקות לעצמן בבית, כיוון שכביכול זה הליך פשוט ולא פולשני. אפילו ישנם סרטוני הסבר ביוטיוב כיצד אפשר לעשות זאת. עם זאת, חשוב לומר, שרופאים רבים מוחים על כך בתוקף ומזהירים שיש בכך סיכון גדול ואכן מקרים רבים מגיעים בעקבות כך לחדרי מיון.

 

כמה זה עולה?

לקביעת מחיר החומצה ההיאלורונית יש שני פרמטרים עיקריים: סוג החומר המוזרק וכמות המזרקים בהם משתמשים. לפני ההזרקה הולכים לפגישה עם מומחה בה מתכננים את התוצאה הסופית הרצויה, לפיכך ניתן לדעת מהי כמות המזרקים הנדרשת. טווח מחירי מזרק יחיד נע בין 999 ₪ ל-2,500 ₪.

 

מה הכי מומלץ לעור שלי?

ישנם סוגים שונים של חומצה היאלורונית, נציג בפניכם 3 סוגים מומלצים במיוחד:

 

ג'ובידרם

ג'ובידרם הוא חומר למילוי פנים בעל יכולת התמזגות הגורם להזרקה להיראות טבעית במיוחד. ג'ובידרם זה שם כולל לסדרת מוצרים, לכל מוצר יש מטרה ייחודית: החלקת קטמים, מילוי נפח שאבד, ועיצוב שפתיים. בנוסף, רוב מוצרי הסדרה מכילים חומר מאלחש המפחית מאוד את תחושת הכאב במהלך ההזרקה.

 

רסטילן

רסטילן הוא חומר מילוי בייצור שוויצרי, פופולרי במיוחד. הרסטילן בעל תכונות של סמיכות ואלסטיות, המאפשרות למשתמש בו יכולת של התאמה מדויקת יותר של צורת מילוי באזורים שונים. ישנם תת סוגים של רסטילן בעלי מטרות שונות – עיצוב שפתיים, מילוי קמטים, מילוי מקומות שאיבדו מנפחם, ושיפור אלסטיות.

 

רדיאס

רדיאס הוא חומר מילוי הדומה לחומצה היאלרונוית, ומבוסס על סידן. הרדיאס מגביר את ייצור הקולגן, לכן בחודשים הראשונים מאז ההזרקה ככל שעובר הזמן, התוצאות משתפרות. כמו כן, הטיפול מחזיק יותר זמן מהזרקת חומצה היאלורונית. מטרת הרדיאס היא לשחזר נפח פנים שאבד, להחליק קמטים ולגרום לעור להיראות צעיר יותר.

 

מתי אראה תוצאות ועד מתי הן נשמרות?

לרוב נראה תוצאות באופן מיידי, ולעיתים הן אף ישתפרו בתוך כמה ימים עד שבועות. התוצאות יישמרו לפרק זמן מסוים לפי פרמטרים שונים: סוג החומר המוזרק, האזור המוזרק, כמות החומר, מצב העור לפני הטיפולים, המצב הבריאותי, שמירה על הבריאות ואורח חיים. טווח שמירת התוצאות הוא חצי שנה עד שנה וחצי.

 

לסיכום

ישנם סוגים שונים של חומצה היאלורונית, חלקם מומלצים במיוחד. לחומצה ההיאלורונית מטרות רבות, רופא מומחה יתאים לך את הסוג המתאים ביותר למטרתך וכן את כמות המזרקים הנדרשת. מומלץ מאוד לא להזריק באופן עצמאי. שמרו על בריאותכם, ותהנו!

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זריחה
בריאות

ויאגרה זו אופציה שכדאי לשקול בחיוב

זה ידוע אומנם שככל שאנחנו הולכים ומתבגרים ההנאה שלנו מסקס משתנה וזה טבעי שנער בן 17 מתעניין בנושא יותר מגבר בן 50. עם זאת, ולמרות שאולי אתה מכיר את כל

motivation 2019
בריאות

המוטיבציה משפיעה על הצריכה

עד כמה מוטיבציה יכולה להשפיע עליכם? האם זה נכון שהיא יכולה להיות המקפצה שלכם להגיע אל מקומות שאף פעם לא חלמתם עליהם? כאשר רוצים לדעת הכל על מוטיבציה חשוב לשים

כאבים ביד
בריאות

מהי רשלנות רפואית

אחד המצבים הבעייתיים והמצערים ביותר, הוא מצב שבו אדם נכנס לטיפול אצל רופא הנחשב מומחה בתחומו, או במוסד רפואי מכובד האמון על טיפול איכותי ויסודי בחולים ובמטופלים המגיעים אליו, ומוצא