איזה עסקים צריכים מרכזייה?

עולם העסקים כיום הוא עולם דינאמי, עסקים רבים, גדולים כקטנים, עברו למכירות ושירותים במרחב הדיגיטלי, אם זה בשל הקורונה או מעצם העובדה כי

העולם כולו כבר נמצא שם.

לכן, יש לתת דגש על השירות הניתן ללקוח מרחוק, משום שבימים אלו, השירות מרחוק מחליף את השירות בבית העסק עצמו.

משום כך, רצוי ומומלץ שהשירות הניתן ללקוח כאשר הוא פונה לבית העסק, יהיה הטוב והנוח ביותר.

זה לא חידוש שמרכזייה עונה על כל הצרכים הנחוצים ללקוח מרחוק, אם זה בניתוב שיחות למחלקות , מניעת זמן המתנה מיותר בעת טיפול בלקוח ואפילו ברושם אותו הלקוח מקבל על בית העסק. מנגד, החיסרון במרכזייה הוא כוח האדם שאמון על העבודה הרבה הכרוכה בניהול מרכזייה, כך שעובדה זו מונעת מעסקים קטנים להשתמש בשירותי מרכזייה.

 

העולם התקדם, כבר אמרנו?

כפי שעולם העסקים התקדם לדיגיטל, כך גם עולם השירותים לעסקים,  והיתרון בכך הוא שאין צורך כבר בכמות האנשים הגדולה שבה יש צורך להפעלת מרכזייה. בזכות המעבר לדיגיטל, גם בעלי עסקים קטנים יכולים ליהנות מהשירות אותו נותנים רשתות ענק ללקוחות. הפתרון לכל עסק ולעסקים קטנים בפרט הוא מרכזיות בענן, אותן מרכזיות "מתלבשות" על קווי האינטרנט הקיימים בעסק ועל התקשורת האינטרנטית ללא הצורך בהתקנת קו טלפון נוסף או כבלים.

 

היתרונות בשירות מרכזייה בענן בבית בעסק

מחירים זולים ונוחים לכל עסק

בין אם העסק הוא גדול או קטן, על מנת לתפעל מרכזייה יש צורך ביותר מאדם אחד, כך שהעלויות הכרוכות בתפעולה גבוהות מאוד. לכן, לא משנה באיזה עסק מדובר, העלות לתפעול מרכזייה בענן תהיה זולה יותר מתפעול עצמאי או חיצוני של מרכזייה.

 

התייעלות בית העסק 

אם מדובר בעסק בו קיימת מרכזיה, הייעול שלו יהיה הורדת עלות כוח אדם, כלומר, פחות הוצאות, הרווח גדל. מעבר לכך, כאשר בית עסק הוא יעיל, נגיש ונוח ללקוח, לרוב גם ההכנסות יעלו בהתאם.

 

שליטה על המערכת 

הממשק הוא ידידותי ונוח, כך שהוא מאפשר תפעול עצמאי של כל המערכת.

 

מגוון אפשרויות 

ישנן מספר פונקציות נרחבות לניהול השיחות, כגון: הקלטות, קבצי סאונד להמתנה, דוחות ועוד.

 

זמינות מרבית

מענה ללקוח בכל רגע נתון, בנוסף ניתן לבחור באפשרות שבזמן המענה יינתן ללקוח פירוט על שעות הפעילות של העסק ובכך למנוע ממנו המתנה מיותרת.

 

תיעוד

גיבוי מלא של כל תהליך שבוצע באמצעות המרכזייה, אם זה הזמנות, טיפול בתלונות ועוד.

תמיכה לעסק עבורו פועלת המרכזייה.

 

אז איזה עסקים צריכים מרכזייה?

לאחר ההתגברות על המכשול הכלכלי המגיע מתפעול מרכזייה, התשובה לכך, אמורה להגיע מכם, בעלי העסק. אם נדבר גלויות, לא בטוח שכל עסק זקוק לשירות זה, אך המרכזייה היא בהחלט תוספת מעולה לכל עסק והיא מהווה יתרון על עסקים מתחרים בכל נושא הטיפול בלקוחות.

 

נציג מכירות

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכנון נכון לעסק
עסקים

ניהול נכון של העסק הראשון שלך

מעוניין לפתוח עסק חדש? ובכן, על מנת שתוכל לנהל אותו בצורה נכונה ומבלי לעבור על החוק, נדרש ממך לבצע מספר פעולות חשובות. מהן? להלן הפרטים. פתיחת עסק חדש – מה

שיח
עסקים

שלבים ומבדקים בתהליך קבלה לעבודה

.על מנת להתקבל לכל מקום עבודה, עליכם לעבור שורה של שלבים ומבדקים. מהם? להלן כל הפרטים כיצד מתקבלים בימנו למקום עבודה? על מנת להתקבל למקום עבודה, בין אם מדובר בחברה

טלפון
עסקים

האם אינטרקום מעלה את כמות המכירות בעסק

כל בעל עסק שנשאל אותו מה הדבר הכי חשוב לו בעסק, זה ברור שהוא יגיד רווחים, ובשביל להגיע לרווחים האלו חייבים להגדיל את מעגל הלקוחות, או במילים אחרות להגדיל את