איזה עוקבים באינסטגרם לקנות כך שהם לא יימחקו

אם ניסיתם אי פעם לקנות עוקבים באינסטגרם, אתם בטח מכירים את התרחיש הבא:

אתם מוציאים לא מעט כסף כדי לקנות אלפי עוקבים באינסטגרם.

ואז, כמה ימים עוברים, ואתם מבינים שזה היה בזבוז מוחלט של כסף.

נכון, ספירת העוקבים שלכם עלתה, אבל הפוסטים שאתם מפרסמים לא מקבלים שום מעורבות.

אתם לא מופיע בדף החיפוש.

החשבון שלכם בעצם לא פעיל כמו שהיה לפני שקנית את העוקבים ואתם בעצם לא רואים שום שינוי ברמת החשיפה שלכם.

מה בעצם קרה? עשיתם את אותה הטעות בדיוק כמו אלפי אנשים אחרים: לא קנית עוקבים פעילים באינסטגרם – קנית חבורה של בוטים מזויפים.

אז איזה עוקבים באינסטגרם צריך לקנות כדי שהם לא יימחקו ולא תעלו תחת האלגוריתם המתוחכם של אינסטגרם?

 

נתחיל מהסיבה למה בעצם לא לקנות עוקבים "מזויפים"

האלגוריתם החדש של אינסטגרם מאתר את אותם פרופילים שקונים פרופילים מזוייפים ובעצם מעניש את אותם פרופילים, כך שגם אם קיימים לכם לא מעט עוקבים אמיתיים מלכתחילה האלגוריתם של אינסטגרם עדיין יעלה עליכם ולא יתן לכם את החשיפה המתאימה לפרופיל שלכם.

מה צריך לברר

בשביל שדבר כזה לא יקרה יש צורך בלקנות עוקבים אמיתיים בעיני אינסטגרם ובכך להרים את רמת החשיפה שלכם ולהגדיל את כמות העוקבים שמכירים את העסק\פרופיל שלכם.

 

ממי אפשר לקנות עוקבים אמיתיים

חברת irongram עובדת בדיוק בתחום הזה, ונותנת לכם את השירות הכולל של קניית עוקבים irongram.

אחד הדברים הראשונים שצריך לחפש כשאתה קונה עוקבים אינסטגרם לגיטימיים הוא החשבונות שעוקבים אחריך. חברת irongram תבקש את הפרטים כגון: מיהו קהל היעד שלך, מי המשמשים הקבועים שלכם שאוהבים אתכם ומי אלה המתחרים שלכם.

בעזרת נתונים אלה חברת irongram יכולה לבנות רשימה של חשבונות ממוקדים על סמך דמוגרפיה, מיקום ותחומי עניין ובכך ליצור את העוקב המושלם עבורך. אך התוצאה הסופית היא לא רק חבורה של עוקבים אקראיים, אלא קהל מעורב שאפשר לבנות עליו.

לדוגמא: אפשר להסתכל על חברות מתחום הבשר הסינטטי. החברה מייצרת אלטרנטיבות טבעוניות למוצרים מהחי וכשאתם מסתכלים על העוקבים שלהם באינסטגרם אתם רואה שפע של חשבונות ספציפיים טבעוניים ומודעים לבריאות, שמראים שהקהל שלהם ממוקד ורלוונטי מאוד לעסק שלהם. ובסופו של דבר אלה הם האנשים שהופכים ללקוחות ומגדילים את כמות העוקבים הטבעית שלך, יוצרים אינטגרציה טבעית עם הפרופיל הקיים והחשיפה לקהל היעד שלך גדלה.

לסיכום, קיימים הרבה מאוד סוגים שונים של עוקבים, אך העוקבים הנכונים והטובים הם אלה שעולים קצת יותר וגם אלה שמחוברים לעסק שלך בצורה איכותית ונכונה ולא כאלה שמייצגים עבור אינסטגרם כעוקב שאיננו אמיתי ובכך לעלות על הראדר של אינטסגרם ולשים את העסק שלכם ברשימה השנה.

 

אפליקציה חברתית

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שני צבעים
דיגיטל

מה חשוב להגיד כאשר בונים לוגו

סמלי הלוגו – אותה גרפיקה יפה המעטרת את כותרות האתרים, סמלי האפליקציות וכרטיסי הביקור, מהווים השפעה חשובה מאוד על קהל הלקוחות הפוטנציאלים וקידום העסקים. אם זאת, אנשים רגילים ממעטים לתת

ספור עור
דיגיטל

קניית כל רהיטי הבית דרך האינטרנט

האינטרנט היום גדוש בשלל מוצרים במגוון רחב של עיצובים ומחירים. היום, רבים מאיתנו מעדיפים לבצע את הקניות שלנו מהספה בסלון, מהשולחן במשרד או אפילו מהמיטה. יחד עם זאת, המבחר הגדול

אשת מכירות
דיגיטל

איך מזמינים ברזנטים אונליין ?

ברזנטים הם יריעות בד חזקות שניתן להשתמש בהם לחיפוי סככות, פרגולות, סוכות לחג הסוכות ולכל מיני שימושים בעולם החקלאות. אם אתם מחפשים פיתרון למרפסת של הבית שלכם ברזנטים יכולים לפתור