איזה סוג טרמפולינה יתאים לבית שלכם?

טרמפולינה בבית היא אחד הפריטים הכי מגניבים, מעסיקים ומשעשעים שיש, גם לילדים וגם למבוגרים. במאמר הבא נעזור לכם לבחור את הטרמפולינה המתאימה ביותר עבורכם.

 

טרמפולינה להקפצת האנרגיה

במרכז הארץ יש הרבה פחות טבע זמין מאשר בצפון או בדרום. הוכח כי הימצאות ליד מקורות טבע תורמת לרוגע ושמחת חיים. אז אם אתם מחפשים קצת שלווה ושמחה, טרמפולינה לבית היא הפתרון בשבילכם. אם אתם גרים באיזור המרכז, תוכלו למצוא טרמפולינה בפתח תקווה, אחת כזו ממש טובה שבטוח תקפיץ לכם את מצב הרוח.

 

כמה זה עולה לי?

בשוק קיים מגוון רחב של טרמפולינות שמגיעות מיצרנים, מחירים ואיכות שונה. מי שמעוניין לרכוש בפעם הראשונה טרמפולינה, יכול להתבלבל מההיצע הגדול, ולכן יש לבדוק כמה דברים לפני שקונים אחת. מחיר הטרמפולינה כמובן משתנה בין אחת לשניה, ותלוי במידה רבה באיכות שלה ובקוטר המסגרת. בשוק אפשר למצוא 2 קטגוריות של טרמפולינות:

טרמפולינות לבית – טרמפולינות אלו הן המקובלות והנפוצות ביותר, העלות שלהן סבירה והן נותנות ביצועים טובים. הן עמידות לאורך שנים, משלבות חומרים איכותיים ומותאמות לגילאים ומשקלים שונים. בטרמפולינה ביתית ישנו דגש רב על הבטיחות.

טרמפולינות מקצועיות – טרמפולינות אלו חזקות מאוד ובהתאם לכך גם יקרות יותר. הן מקפיצות כל משקל באשר הוא לגובה רב, עשויות מחומרים איכותיים מאוד, בעלות תקן אירופאי ונותנות דגש רב על ביצועים יותר מאשר בטיחות.

 

מה בודקים לפני שקונים

שילדה – ברגע שאתם קונים טרמפולינה עם שלדה איכותית שעשויה מפלדת אל חלד, היא יכולה לשמש אתכם לשנים רבות. בנוסף, השלדה צריכה להיות חזקה ובעלת חוליות שישמרו עליה כשמופעל עליה עומס כדי שלא תישבר.

משטח הקפיצה – נקרא גם מיטה. המיטה צריכה היות סטנדרטית ומותאמת למספר הקפיצים שיש בטרמפולינה. לרוב, בטרמפולינות איכותיות לא תהיינה בעיה במשטח הקפיצה.

רגליים – מסגרת רגילה תהיה בנויה על שלוש או ארבע זוגות רגליים, בהתאם לגובה הטרמפולינה ובגובה של מטר אחד מהקרקע. הרגליים והמסגרת תורמים ומשפיעים על היציבות של המתקן.

אקסטרות – לרוב, טרמפולינות יגיעו עם סולם ורשת הגנה. בנוסף, יש תוספות אחרות שעשויות להגיע עם החבילה כמו מתקן לנעליים, כיוסיים וסכך. תוספות אלו אמנם נחמדות, אך לא מעידות על טיב ואיכות הטרמפולינה. טרמפולינה קונים רק שיודעים שהיא יוצרה במפעל מוכר ומקצועי ועומדת בתקנים. אל תתנו למבצעים ותוספות להטעות אתכם ולקנות טרמפולינה ש"רק נראית טוב". חשוב שהיא תהיה איכותית, בטיחותית ועמידה לאורך שנים.

לסיכום

טרמפולינה ביתית היא מוצר שכל מטרתו הוא יצירת כייף, הנעה של הגוף ושיחרור מתחים. בין אם אתם מבוגרים, או יש לכם ילדים בבית – הטרמפולינה יכולה להתאים לכולם. כשאתם בוחרים טרמפולינה, רק תוודאו שאכן יש לכם מספיק מקום בשבילה לחצר, ותבינו לאיזו סוג פעילות אתם מייעדים אותה. בכל מקרה, קפיצה על הטרמפולינה בטוח תשחרר כל אנרגיה שלילית או מצברוח רע.
ילדים קופצים

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחסן גדול
לבית ולגינה

3 שימושים למחסן גינה

חושבים שתוכלו להשתמש במחסן גינה רק לצורך אחסון? ובכן, יש לכם טעות. במדריך זה נציג בפניכם עוד מספר שימושים למחסן גינה שכנראה לא ידעתם, ואותם תוכלו ליישם אצלכם בגינה.  

עציץ מפלסטיק
לבית ולגינה

6 יתרונות לצמחייה מלאכותית: כל המידע

אנשים רבים נוטים לפקפק ביכולותיהם של צמחים מלאכותיים להשפיע לטובה על האדם, אולם מחקרים מראים כי גם להם יכולות דומות לצמחים חיים בכל הנוגע לשלווה, ריכוז, נינוחות והגברת היעילות במקום

מכסה ופח
לבית ולגינה

איך לבחור את פח האשפה המתאים עבורכם

ייתכן כי לכם, אישית, לא יצא לכם לחשוב על זה עד היום, אבל קיימים המון סוגים של פחי אשפה! אז כיצד בוחרים פח אשפה שלא רק יתאים לעיצוב הבית, אלא

כריות
לבית ולגינה

מגוון כריות של חברת heaven

רגע אחד לפני שאת בוחרים על מה לשים את הראש לפני שאתם הולכים לישון, כדאי מאוד להכיר את סדרת הכריות האיכותיות של חברת heaven, כי כרית היא כבר מזמן לא