איזה מידע חשוב להעביר כשמזמינים עבודה אקדמית בתשלום?

הסיבות להזמנת עבודה אקדמית בתשלום הן רבות ומגוונות – העדר זמן, לוח מבחנים צפוף, קושי בהבנת החומר או הבעתו בכתב או מחויבויות אישיות אחרות (עבודה, זוגיות, חיי חברה). למרבה השמחה, מדובר בפתרון נגיש ונוח והתועלות ברורה – ממוצע ציונים גבוה, חסכון בזמן ועוד. אבל לפני שאתם מבצעים את ההזמנה, כדאי שתרכזו בצורה מסודרת את כל המידע הרלוונטי… הנה הוא לפניכם. 

 

כתיבת עבודה אקדמית בתשלום – מה זה אומר?

לפני שנדבר על מה חשוב להעביר, חשוב לעשות תיאום ציפיות ולהבין במה מדובר. כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום הוא למעשה בשירות בו בעלי תארים מתקדמים במקצועות רלוונטיים יכתבו עבורכם את העבודה, חלקה או כולה, בהתאם לדרישות שלכם. הכתיבה נעשית לאחר תיאום ציפיות מוקפד, קבלת חומרים רלוונטיים, הנחיות והתאמת לוח זמנים.

אקדמי

למי זה מתאים?

לכולם. למי שיש לו מטלות רבות להגיש בו זמנית, מי שחווה קשיים בהבנת החומר, מי שמעדיף להשקיע את זמנו בחיי חברה וכל מי שביניהם. תוכלו לשלם עבור השירות ולקבל תוצר מוגמר אותו תגישו, או להיות שותפים מלאים בתהליך הכתיבה וללמוד דבר או שניים (או הרבה יותר) על הדרך – זה תלוי בכם.

 

איזה מידע חשוב להעביר בהזמנת עבודה?

על מנת לדייק את כתיבת המטלה כך שתהיה בהתאם לצרכים שלכם, דרישות אקדמיות, הנחיות ספציפיות ותעמוד בלוח הזמנים, חשוב להעביר את כל המידע הרלוונטי כחלק מתהליך תיאום הציפיות מול הכותב. נכון, בירוקרטיה זה לא כיף, אבל הרווח כולו שלכם… במקרה זה – ציון גבוה, זמן פנוי וראש שקט.

  • נושא הסמינריון – אם אתם רוצים להיות שותפים, כדאי לבחור נושא שמדבר אליכם ומעניין אתכם, אך בד בבד, שיש עליו מידע ומחקרים קודמים (עדכניים ונגישים אונליין) ושגם למנחה שלכם יש זיקה אליו.
  • פרטי המחקר עצמו – שאלת מחקר, השערת המחקר, האם המחקר כמותני או איכותני, על כמה מחקרים אחרים צריך להתבסס/מאמרים שמהווים אבן יסוד וכיו"ב.
  • דרישות כלליות – היקף העבודה (מספר עמודי תוכן ונספחים), על כמה מקורות ביבליוגרפיים להסתמך ולצטט…
  • דגשים נוספים – פרטים טכניים כמו פונט, רווח בין מילים שורות וגם דברים שחשוב לכם לכלול בעבודה, גם אם אינם חלק מהדרישות המחייבות – הבעת עמדה, התייחסות לסיפור מקרה מסוים וכד'.
  • לוח זמנים – מכיוון שמדובר בעבודה נושאת ציון ולא סתם, אלא בעל משקל כבד בציון הסופי של הקורס, כדאי להזמין את העבודה כמה שיותר זמן מראש ולעדכן בלוח הזמנים בו אתם נדרשים להגיש אותה, לרבות מועד לתיקונים.

 

לסיכום, עבודות אקדמיות יכולות להיות לא פשוטות, מה שמוביל סטודנטים רבים לדחות את ביצוען וזה בא לידי ביטוי בציונים נמוכים מהמצופה. למרבה השמחה זה לא חייב להיות מסובך – הזמנת עבודה אקדמית בתשלום תפנה לכם זמן רב ותבטיח ציון מעולה.

עבודה אקדמאית

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ספר פתוח
לימודים

מהי עבודה סמינריונית ואיך לכתוב אותה נכון

עבודה סמינריונית היא עבודה הנפוצה בעיקר במוסדות אקדמיים. עבודות אלה הן עבודות חקר, הבודקות מגוון רחב של מיומנויות. בעבודות מסוג זה תידרשו לעמוד במספר רב של דרישות וקריטריונים, אשר רבים

מדרגות מספרים
לימודים

אילו קורסים ניתן ללמוד באופן חרדי

כידוע, אפשרויות העבודה של חרדים בארץ הן לא רבות (בניגוד לאפשרויות של חילונים ודתיים). הסיבה לכך היא, שברוב המקרים, מדובר בעבודות שלא מתחשבות באופי הדתי של החרדים ואינן מתחברות לתוכן

לְמִידָה
לימודים

איך לפתור פסיכומטרי נכון וללא עיכובים

מבחן הפסיכומטרי הוא מבחן גדול ומלחיץ, ולהרבה אנשים מהווה אתגר מאיים. מה שחשוב לזכור לגבי המבחן הפסיכומטרי הוא שישנן טכניקות המקלות משמעותית על פתירת המבחן, ועל מנת להוציא ציון טוב