4 אטרקציות ששווה לעשות בסוף שבוע עם חברים

סוף שבוע הוא תמיד הזמן הטוב ביותר לבלות עם האנשים שקשה לנו להיפגש איתם במהלך השבוע – החברים הטובים שלנו.

חברים (בדרך כלל) משמחים אותנו לפעמים יותר מכולם, ובסופו של דבר אנחנו צוברים איתם המון חוויות בלתי נשכחות במהלך החיים.

אם גם לכם נמאס לבלות עוד שבת בבית, או ללכת לישון אחרי ארוחת שישי אצל ההורים, ריכזנו עבורכם כמה אטרקציות מעולות לסוף השבוע הקרוב.

לכם נשאר רק להזמין כרטיסים. קדימה!

 

נכנס יין יצא סוד

לאחרונה טרנד היקבים בארץ תפס תאוצה. יותר ויותר ח׳ברה יוצאים לסיורים בימי שבת בבוקר, או בשישי צהרים ליקבים ברחבי הארץ. ביקבים תוכלו להנות מטעימות של יינות מגוונים שעושים ביקב, ואם היקב שווה במיוחד, תוכלו להנות גם ממגשי גבינות מיוחדים, קרקרים, פירות וכל טוב הארץ. חשוב לתאם את ההגעה ליקב, ומומלץ למצוא יום שמשי כדי לספוג קצת שמש נעימה לגוף ולנפש.

 

טיול טרקטורונים

אם תשאלו הרבה קבוצות חברים, הם יגידו לכם שאחד מהחוויות שהם היו ממליצים לסופ״שׁ או אפילו לטיול גיבוש של כולם, הוא טיול טרקטורונים. טיול טרקטורונים משלב בתוכו אתגר, הנאה, שיתוף פעולה והמון אדרנלין.

נסיעה בטרקטורון הוא חוויה קבוצתית שחולקים יחד עם כל החברים ונהנים מנוף עוצר נשימה בארץ ישראל היפה. המועדים הפופולריים ביותר הם בתקופה לאחר הגשם ובפריחה, שם ניתן לראות את כל הנוף מלבלב ופורח, דבר שיפיח בכם אנרגיות חדשות לשבוע החדש שמתקרב.

 

סטנדאפ וחברים

אחד מהבילויים המועדפים על ישראלים הוא איך לא, מופע סטנדאפ. צחוק הוא טוב לבריאות, ואם הסטנדאפיסט/ית מוצלח/ת זה הופך צחוק פשוט לדמעות של אושר. אם יצא לכם להיות במופע עם חברים (מופע מוצלח כן?) בוודאי דיברתם עליו כמה ימים אחרי, ויש מקרים שגם חודשים לאחר מכן.

במופעי סטנדאפ אנשים נוטים גם לאמץ בדיחות של הכוכבים האהובים עליהם ואפילו להשתמש בסלנגים שונים בחיי היום יום שלהם. ואולי תופתעו לשמוע, אבל אין הרבה כוכבות סטנדאפיסטיות בארץ שיגרמו לכל הח׳ברה להיקרע. אחת מהכוכבות המצליחות ביותר היא תום יער, שעושה קטעים נהדרים בארץ נהדרת והיא אפילו עוד יותר קורעת במופע שלה. מילה שלנו, הופעות סטנדאפ של תום יער זה לגמרי הבילוי הבא שלכם.

 

אוכל זה תמיד רעיון טוב

אולי נשמע לכם מעט בנאלי, אבל מסעדה טובה או פיקניק טוב, תמיד עושה את העבודה. כמובן שלרוב זה יכול להוות כאטרקציה שלמה, אך זה גם יכול להיות אחלה תוספת לאחר פעילות. אוכל מחבר בין אנשים, לכן מומלץ להזמין מקום למסעדה טובה באזור הבילוי שלכם, או להכין פיקניק טוב שתוכלו לקחת איתכם לפני או אחרי האטרקציה העיקרית.

 

לסיכום

יש המון פעילויות שניתן לעשות עם החברים שלכם. בסוף שבוע תוכלו להנות מטיולי טרקטורונים בטבע, מיקב מומלץ או ממופע סטנדאפ. עם כל הכבוד לעייפות מכל השבוע, קחו סוף שבוע וצאו לבלות עם החברים הכי טובים שלכם.

כלי שטח

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ילדים ראשית
אירועים

אמן חושים ליום הולדת – מופע קסמים לילדים

באמצעות זיגי הקוסם, אמן רב תחומי מהטובים ביותר כיום בישראל יאפשר לכם ליהנות ממופע קסמים ייחודי ומדהים המשלב תנועה, מוזיקה והרבה מאוד הנאה לילדים ולהורים.  ימי הולדת לילדים – לא

קייטרינג בשרי ראשית
אירועים

קייטרינג בשרי לאירועים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, כזה שיותיר באורחים שלך טעם של עוד? קייטרינג בשרי לאירועים הוא התשובה עבורכם – קייטרינג איכותי עם נתחי בשר טריים אשר יעניקו

אירועים

קייטרינג בשרי לאירועים חשובים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, כזה שיותיר באורחים שלך טעם של עוד? קייטרינג בשרי לאירועים הוא התשובה עבורכם – קייטרינג איכותי עם נתחי בשר טריים אשר יעניקו