5 אביזרים שכל רוכב אופניים חייב לקנות

חשוב מאוד להוסיף לשגרה שלנו פעולות ספורטיביות, כיוון שזה משפר את ההרגשה הפנימית, מועיל לגוף ושומר עלינו צעירים.

העידן בו אנו חיים מוביל להמעטה בתזוזה ויש לכך השפעות הרסניות על רבים מאתנו.

אנשים רבים נמנעים מספורט מתוך מחשבה שהוא לא מהנה ואף מוביל לסבל, אבל זה לא נכון כשמדובר ברכיבה על אופניים! רכיבה על אופניים היא חווייתית, חברתית ומהנה, לכן כל אחד יכול לבחור בה כפעילות הספורטיבית שלו.

 

מה הכי חשוב ברכיבה על אופניים?

מעבר לכך שחשוב לרכוש אופניים איכותיות וטובות, חשוב לרכוש אביזרים נלווים שישפרו את החוויה שלכם – אביזרי בטיחות, אביזרים ליופי, אביזרי נוחות ועוד. אם תוותרו על אביזרים לאופניים אתם תשימו לב שהרכיבה הופכת לפחות מהנה. כמו כן, אם תצליחו לרכב באופן קבוע, אין סיבה שלא תשקיעו בעצמכם ותקנו אביזרים לאופניים – במיוחד כשהמחירים הם מאוד נוחים.

 

אביזרי בטיחות

  1. קסדה – קסדה היא אביזר הבטיחות הבסיסי ביותר. מטרתה לשמור על הראש שלכם בעת נפילה, ובהתחשב בעובדה שזה איבר שרגיש למכות – מדובר מטרה חשובה. יש מגוון סוגים של קסדות – קסדות רחבות וקשות שמותאמות לאופנועים או אופניים חשמליים, וקסדות עדינות יותר.
  2. – אם אתם אוהבים לרכב בלילה באזורים שאין בהם תאורת רחוב, חשוב שתקנו את המדבקות הללו. מדבקות אלה יכולות להציל חיים, משום שהן מונעות מרכבים להתנגש ברוכבים אופניים.
  3. פעמון – מטרת הפעמון היא להזהיר את הולכי הרגל מפניכם. התנגשות חזיתית באופניים זו לא חוויה נעימה, לכן חשוב שתקנו פעמון.

 

מחזיק לטלפון שמותאם לאופניים

כולנו משתמשים בטלפון באופן תדיר, לכן עדיף שתשימו אותו על המחזיק שמותאם לו, מאשר שתחזיקו אותו בעת רכיבה. מכשיר הטלפון משפר את הנוחות שלכם ומונע תאונות כתוצאה משימוש בטלפון.

 

תיק קידון

באתרי אינטרנט או בחנויות תוכלו למצוא תיק שמתאים לאופניים ומתלבש על הקידון. תיק זה הוא נוח וקל מצד אחד, אבל הוא מספיק בדיוק למה שתצטרכו מצד שני. חשוב לקנות תיק שלא נישא על גבכם כיוון שכך תיהנו יותר מהרכיבה ותשלטו יותר על האופניים.

 

כיסא נייד לאופניים

כיוון שיש סוגי אופניים שהכיסא שלהן הוא קטן ולא נוח, הומצאו הכיסאות הניידים – מדובר במושב שמתלבש על כל סוגי האופניים והוא נוח יותר ורחב יותר. אם יש לכם אופניים שהכיסא לא מתאים לכם, תוכלו לרכוש את המושב הנייד במקום לקנות זוג חדש.

 

סיכום

רכיבה על אופניים היא פעולה מומלצת מאוד – הן משום שהיא מהנה ומגבשת, והן משום שהיא מועילה לבריאות. הרבו לרכב על אופניים! אבל חשוב תעשו את זה נכון – השתמשו באביזרים הנלווים שיהפכו את הרכיבה לנעימה יותר – קסדה, כיסא נייד, מחזיק לטלפון, מדבקות מחזירות אור, תיק קידון ועוד.

 

שורה של קסדות

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קומקום
צרכנות

למה לשים לב בבחירת מחמם מים בגז

עד לפני כמה שנים היה נהוג להשתמש בעיקר בדוד שמש או חשמל כדי לחמם מים. מדובר בשיטה מיושנת שעשויה להאריך את משך ההמתנה למים החמים. לאחרונה, רבים נחשפו לאפשרות לחמם

נעל נייק
צרכנות

5 סיבות לרכוש נעליים בחנות אונליין

טרנד האונליין תופס תאוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. המון אנשים עברו לרכישה אונליין של אקססוריז, בגדים, נעליים. הטרנד הזה איתנו כדי להישאר ורק תופס תאוצה. הרבה אנשים הפכו להיות מעין

מסך
צרכנות

באילו מקרים צריך להמיר אינץ' לסנטימטר

המילה אינצ'ים מוכרת לנו בעיקר מגודל המסכים של טלוויזיה. אבל אין זה הכל. באינצ'ים נוהגים גם למדוד את קוטר הצינורות ואפילו את גודל הקנה של נשק. סביר להניח שאת האופציה