אמן חושים ליום הולדת – מופע קסמים לילדים

באמצעות זיגי הקוסם, אמן רב תחומי מהטובים ביותר כיום בישראל יאפשר לכם ליהנות ממופע קסמים ייחודי ומדהים המשלב תנועה, מוזיקה והרבה מאוד הנאה לילדים ולהורים.

 ימי הולדת לילדים – לא מה שהיה פעם

ימי ההולדת כפי שהכרנו בעבר לילדים אינם נראים כיום כך. אם בעבר התרגלנו לימי הולדת שבהן פתחו כמה שקיות של ממתקים, הוסיפו לחמניות עם נקניקיה או פיתה עם חומוס ומזגו מיץ פטל ולאחר מכן סבב משחקים או פעילות קטנה ובסופה חלוקה של שקיות הפתעה, כיום כל חגיגת יום הולדת הפכו להפקה לכל דבר וכל אחד מעוניין להפיק לילדו את יום ההולדת הכי מיוחד והכי טוב שיכול להיות, כך שיתאים גם לילדים וגם להורים אשר מגיעים ללוות את הילד ומעוניינים לקבל בעצמם חוויה מעניינית וייחודית.

זיגי הקוסם – מופע קסמים לילדים

אמן החושים ליום הולדת זיגי הוא אלוף ישראל בקסמים לשנת 2012 מטעם אגודת הקוסמים, והוא קוסם ואמן רב חושי בינלאומי המציג את המופעים שלו באופן קבוע בכל רחבי העולם וכבר הספיק לבקר במדינות כמו איטליה, ארה"ב והודו. המופע של זיגי ליום הולדת לילדים משלב משלב קבלת פנים עם קסמים וטריקים ויזואליים מדהימים וכן סבב הכרות בין כל הילדים, דבר אשר גורם לשבירת הקרח לנוכחים. כמו כן, המופע משלב הפעלה בתנועה, מוזיקה והרבה הומור אשר מותאם לילדים. בשונה מקוסמים אחרים, זיגי הקוסם הוא קוסם מיוחד ושונה  ומעבר לצחוקים ולהנאה של הילדים, זיגי החליט כי גם לילדים מגיע מופע טלפתיה בדיוק כמו למבוגרים ולכן המופע שלו לימי הולדת לילדים משלב גם בובות אשר קוראות את מחשבות הילדים כמו גם בקבוקי קולה אשר יצוצו לפתע ואז ייעלמו. בנוסף, המופע משלב קטן ריחוף מיוחד במינו ומהטובים ביותר אשר מבוצעים כיום בעולם, כאשר זיגי מאפשר לילד יום ההולדת להרגיש שהוא עף. הפעילות הזאת אומנם מוכרת אבל זיגי הקוסם הביא את זה לדרגת אומנות של ממש! בנוסף, ילד יום ההולדת הוא בהחלט המרכז של המופע וזיגי מקפיד להפוך את הילד/ה לשותף מלא במופע, הן באמצעות קריאת מחשיבות הילדים וכן לתקן את זיגי באופן מקצועי במידה והוא מנסה טריק והוא נכשל. בשונה מקוסמים אחרים, זיגי מספק מופע בידורי מהמעלה הראשונה אשר משלב גם תכנים חינוכיים וערכים חינוכיים, זאת מתוך הבנה כי ימי הולדת הם הזדמנות מצוינת להנחיל לדור העתיד אשר נמצא בקשב רב יותר מאשר הוא שוהה בביה"ס ערכים חשובים שעליהם לדעת בנוגע לערך החברות, נתינה וסבלנות. מופע הקסמים של זיגי כולל ציוד הגברה מלא עם כל הלהיטים הגדולים ביותר, כמו גם פרסים והפתעות אשר מחולקים לילדים ובעיקר – טעם מתוק של מופע יום הולדת שגם בעל השמחה וגם הילדים לא יישכחו לעולם.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קייטרינג בשרי ראשית
אירועים

קייטרינג בשרי לאירועים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, כזה שיותיר באורחים שלך טעם של עוד? קייטרינג בשרי לאירועים הוא התשובה עבורכם – קייטרינג איכותי עם נתחי בשר טריים אשר יעניקו

אירועים

קייטרינג בשרי לאירועים חשובים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, כזה שיותיר באורחים שלך טעם של עוד? קייטרינג בשרי לאירועים הוא התשובה עבורכם – קייטרינג איכותי עם נתחי בשר טריים אשר יעניקו

מקל קסמים
אירועים

אמן טלפתיה לערב גיבוש בלתי נשכח

מחפשים דרך להפתיע את העובדים שלכם ביום הגיבוש הקרוב? רוצים להוסיף ערך לכל המפגש הזה איתם שבו אתם משקיעים כל כך הרבה זמן וכסף? אם כך, כמובן שאפשר להבין אתכם.