סריקת תמונות והמרת קלטות – קדמה טכנולוגית פורצת דרך

רבים מאתנו מכירים את הסיטואציה הזו: כל התמונות והקלטות החשובות לנו ביותר מאוחסנים בקפידה, אך מאבדים מערכם עם כל שנה חולפת עד שבלתי ניתן לזהות אותן. באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך – כיום ניתן לקבל תמונות וקלטות באיכות גבוהה מאי פעם. כל הפרטים – במאמר הבא. 

סריקת תמונות דיגיטלית – טכנולוגיה מתקדמת אשר משנה סדרי עולם

אם בעבר היינו צריכים להתמודד עם העובדה כי ישנן ברשותנו תמונות באיכות ירודה, זאת כתוצאה מנזקי הזמן נאלצנו ברוב המקרים לזרוק אותן לאור חוסר שימוש, כיום באמצעות טכנולוגיות חדישות וראשון מסוגן ניתן לשמור על הזיכרונות יקרי הערך האלה כמו גם לשמר אותם ואפילו לשתף אותם עם חברים ובני משפחה, בצורה קלה ויעילה.  למעשה, כיום קיימים אמצעים טכנולוגיים מתקדמים אשר מאפשרים סריקת תמונות מקצועית מאוד, כאשר איכות התמונה הנסרקת היא גבוהה מאוד, לעיתים אפילו יותר מהתמונה המקורית. שימוש בחברה אשר מתמחה בתחום ויודעת להשתמש בציוד הזה, אשר בניגוד לסורק ביתי הוא מתקדם וחכם הרבה יותר מאפשרת למעשה לשמר את כל התמונות שיש ברשותנו, גם אם מדובר בתמונות ישנות ובלויות מאוד. בנוסף, ניתן לבצע סריקה של קלטות ישנות, כך שהן "יחזרו לחיים" בצורה דיגיטלית וחדה ולמשך שנים ארוכות.

קלטות

האם כל התמונות והקלטות מתאימות לשימוש בסריקה דיגיטלית?

למעשה, לאור השיפורים הטכנולוגים פורצי הדרך בתחום ניתן כיום לבצע כמעט בכל תמונה או קלטת אשר ניזוקה כתוצאה מהשנים שעברו סריקה דיגיטלית אשר תשפר את האיכות בצורה משמעותית, אפילו יותר מאיך שהיא נראתה במקור. כלומר, כיום ניתן באמצעות סריקה מקצועית להבהיר את התמונה ולחדד אותה ברמה גבוהה ביותר. בכל הקשור לקלטות, מאחר וכיום אין מכשירי וידיאו כפי שהיו פעם רבים נותרים עם קלטת חסרת תועלת. באמצעות המרה של הקלטות הללו לקבצים דיגיטליים, זאת באמצעות מומחים דיגיטליים אשר התמקצעו בתחום ניתן לצרוב את הסרטים בגרסתם הדיגיטלית על גבי DVD  או כקובץ מחשב, זאת בהתאם לרצון האישי. מדובר במהפכה טכנולוגית של ממש אשר מאפשרת לראשונה לצפות בסרטונים ישנים ותמונות באיכות מצוינת וגבוהה מאי פעם ובעיקר לשמר את הזיכרונות המתוקים והחשובים ביותר בדרך פשוטה ונוחה.

מעוניינים גם אתם להפוך את התמונות והקלטות שלכם לדיגיטליות? חברת זיכרון צילומי חברה ומקצועית אשר הוקמה בשנת 2009 ועוסקת במלאכת שימורם של רגעים נדירים כמו התמונות והקלטות הישנות, כאשר מאז החלה פעילות החברה סרקה החברה למעלה ממיליון תמונות, לאלפי לקוחות. בזיכרון צילומי פועלים בעלי מקצוע מוסמכים, מעצבים מומחים ונציגי שירות. החברה חרטה על דגלה לספק לקהל לקוחותיה שירות ברמה הגבוהה ביותר, תוך שמירה קפדנית על הנכסים המועברים לרשותה וכן שמירה על  הפרטיות. פנו בהקדם לקבלת הצעת מחיר כך שגם אתם תצטרפו למהפכה הדיגיטלית החדשה.

למידע נוסף: memoriz.co.il.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אקדח
טכנולוגיה

דלקן איכותי לתדלוק מהיר וקל

בעלי עסקים יכולים להשתמש כיום בדלקן אוניברסלי אשר מעניק חסכון בתצרוכת הדלק כמו גם ניתן לתדלוק בכל מקום ובכל זמן, כך שפעולת התדלוק הופכת למהירה וקלה מאי פעם. דלקן אוניברסלי

טלפון תקין
טכנולוגיה

המכשיר התקלקל- מתי מגיעים למעבדה?

רבים מאתנו מכירים את הסיטואציה בה המכשיר שלנו התקלקל ואנחנו מתלבטים האם לגשת למעבדה. ביקשנו מהמומחים של מעבדת cellfi להעניק לכם מידע אשר יאפשר לכם לדעת מתי הגיע הזמן לפנות