הר ביטוח – הדרך הקלה לאיתור כספים

מבוטחים רבים בישראל אינם יודעים היכן נמצא כספם. באמצעות הר הכסף ניתן לאתר את הכספים האבודים.

הר ביטוח – הדרך הקלה לאיתור כספים

הר הביטוח הוא מנוע איתור חדשני אשר הוקם ע"י רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון ומאפשר למצוא ולאתר את כל מוצרי הביטוח תוך כדי בירור האם יש קיימים ביטוחים כפולים. מוצרי הביטוח עשויים להיות: ביטוח דירה, ביטוח בריאות, ביטוח רכב, ביטוח חיים וכו'. הביטוח הושק באפריל 2017 על ידי רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון וזאת כאמור לצורך איתור כל מוצרי הביטוח וזאת על מנת לעשות סדר בענף. הר הביטוח הוא מנוע חיפוש שהצטרף אל מנועי החיפוש האחרים שהושקו לפני כן: הר הכסף ו- הר הכסף 2 שלמעשה הן אותה מערכת.

הר ביטוח – תמונת קבלת מצב מלאה אודות המצב הביטוחי

מערכת הר הביטוח מציגה כאמור את כלל מוצרי הביטוח אשר נרכשו, כולל פרמיות אשר שולמו, כך שניתנת האפשרות כעת לדעת האם ישנם ביטוחים שאזרחים אינם זקוקים להם או במקרים שבהם קרה אירוע ביטוחי כגון אובדן כושר עבודה, זאת על מנת שתינתן האפשרות להפעיל את הביטוח אשר נרכש לשם אירוע מהסוג הזה ובכך לקבל את הכסף שלשמו הוא נרכש. כמו כן, ניתן לבצע השוואת מחירים ולבדוק כמה משלמים בכל חודש עבור הביטוח. החיפוש באמצעות האתר מאפשר לאתר את סוגי הפוליסות, תקופת הביטוח, פרמיה משולמת, מספר פוליסה והחברה המטפלת בביטוח. כמו כן, ניתן לקבל פירוט משני של כתבי השירות ועלותם, כמו גם עלויות דמי ניהול. מדובר במערכת חכמה מאוד, אשר עונה על הצורך של רבים להבין האם ברשותם ביטול כפול, משמע כיסוי דומה בשתי פוליסות שונות של חברות שונות. בכך, ניתן  לחסוך מאות ועשרות אלפי שקלים ע"י ביצוע בדיקה פשוטה.

איתור הכסף

הר ביטוח – החברה שבעזרתה ניתן לאתר כספיים ביטוחים ביעילות ובקלות

חברת הר ביטוח היא החברה המקצועית ביותר בישראל אשר עוסקת במתן פתרונות עבור אזרחים אשר מעוניינים להשתמש במערכת ולקבל ממנה פרטים נוספים מעבר למה שניתן. החברה מציעה שירות אישי ומקצועי אשר ניתן ע"י מיטב המומחים בענף הביטוח, אשר הוא ענף ריכוזי מאוד ובירוקרטי אשר רבים אינם יודעים כיצד להתמודד עמו. בעזרת החברה ניתן לקבל דו"ח מפורט ומלא אודות כלל המצב הביטוחי, כולל איתור כספים "רדומים" בקרנות השונות, כמו גם לבצע השוואת מחירים ולקבל הוזלה משמעותית בעלויות של ביטוחים כפולים, כך שניתן יהיה לקבל תנאים ביטוחים מקסימליים וזאת על מנת לבחון מהי החברה הטובה ביותר ואיזו פוליסה יש להשאיר או  לבטל, זאת כדי להבטיח שקט כלכלי והבנה טובה יותר אודות המצב הביטוחי אשר רבים אינם מודעים לו ובכך מאבדים כספים רבים אשר ביכולתם לשנות את מצבם הכלכלי.

 

 

 

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מטבעות ובית
ביטוחים וטיפים

4 סיבות לעשות ביטוח מקצועי לעסק שלך

פתחתם עסק, גדול או קטן. חנות או אונליין… מזל טוב! הצעד הראשון הוא ביטוח עסק. מדוע ביטוח עסק הוא כלכך חשוב?   האם ביטוח עסק זה ביטוח אחריות מקצועית? ראשית