דלקן איכותי לתדלוק מהיר וקל

בעלי עסקים יכולים להשתמש כיום בדלקן אוניברסלי אשר מעניק חסכון בתצרוכת הדלק כמו גם ניתן לתדלוק בכל מקום ובכל זמן, כך שפעולת התדלוק הופכת למהירה וקלה מאי פעם.

דלקן אוניברסלי –  פיתוח ישראלי חשוב מאין כמותו

בעלי עסקים רבים אשר מחזיקים בציי רכב בעבור העובדים שלהם משתמשים בדלקן. יחד עם זאת חשוב לזכור כי הדלקן הישן כפי שהכרנו עומד להעלם מהעולם, וזאת לאור פיתוח ישראלי ראשון מסוגו של דלקן אוניברסלי. למעשה, מדובר בבשורה של ממש בעבור ציבור בעלי העסקים וזאת משום שמדובר ברפורמה ראשונה מסוגה אשר אושרה בישראל, אשר עושה סדר בנושא הדלקן ומאפשרת לראשונה לנהגים לתדלק את הרכב שלהם בכל תחנת דלק ברחבי הארץ, ובנוסף מבלי לשלם במעמד התדלוק. חשוב לזכור כי עד עתה לכל חברת דלק היה דלקן משלה, והיא חייבה בעלי עסקים לשלם במעמד הרכישה ורק בתחנות ספציפיות, מה שגרם לכך ששוק הדלקנים הפך לשוק מונופוליסטי אשר עלה הרבה מאוד כסף לבעלי עסקים, בין אם מדובר בעסק קטן או גדול להוצאות אשר עמדו על מאות אלפי שקלים בשנה. כעת, ניתנת אפשרות לבעלי עסקים אשר ברשותם ציי רכב להתקין באופן קל ופשוט את הדלקן, ובכך לאפשר לעובדים לתדלק בכל מקום, בצורה פשוטה וקלה – ובשקיפות מלאה.

משאבות

דלקן אוניברסילי – פתרון מיטבי

כאמור, דלקן אוניברסלי מהווה כיום פתרון אולטימטיבי בעבור בעלי עסקים, וזאת לאור העובדה כי מדובר בחיסכון משמעותי ביותר הנוגע לדלק, הוצאה מוכרת מאוד אשר בגינה כל בעל עסק משלם מדי שנה מאות אלפי שקלים. לאור הפגיעה בחופש הבחירה של הנהגים כמו גם בעלי העסקים לגבי התחנה בה נרצה לבצע את התדלוק, כיום ישנה גמישות רבה וכל זאת בזכות הדלקן האוניברסלי אשר הוא למעשה טבעת חכמה אשר מאפשרת כאמור לתדלק בכל תחנת דלק. למעשה, מאז שנת 2018 כל תחנות הדלק הותאמו לדלקן האוניברסילי, ועל כן מדובר בבשורה של ממש אשר עתידה לשנות את ענף הרכב ללא הכר, ובעיקר את הדרך בה אנו משלמים על הדלק. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר כרגע בבשורה רק עבור בעלי עסקים אשר יש ברשותם ציי רכב, ואשר יכולים לחתום על הסכמים עם כמה מחברות הדלק הגדולות (בניגוד לעבר, בוא היה חוזה בלעדי) אולם בעתיד מעריכים מומחים בתחום כי גם נהגים פרטיים יוכלו להתקין את הדלקן האוניביסרלי במכונית שלהם, במידה והם יצליחו להתאגד כקבוצה ובכך להפוך לכוח משמעותי אל מול חברות הדלק השונות, אשר בעקבות המהפכה של הדלקן האוניברסלי מעניקות הטבות מרחיקות לכת בעבור בעלי עסקים אשר מעוניינים לתדלק בתחנות שלהם. על כן, מדובר במהפכה של ממש בעבור ציבור הנהגים כמו גם בעלי העסקים, אשר מתקדמים לדלקנים איכותיים ומהירים.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טלפון תקין
טכנולוגיה

המכשיר התקלקל- מתי מגיעים למעבדה?

רבים מאתנו מכירים את הסיטואציה בה המכשיר שלנו התקלקל ואנחנו מתלבטים האם לגשת למעבדה. ביקשנו מהמומחים של מעבדת cellfi להעניק לכם מידע אשר יאפשר לכם לדעת מתי הגיע הזמן לפנות